Den som växer och blir stor, vet exakt var värken bor.

Och här tittar jag in, mer död en levande.
 
Igår jobbade jag 10 timmar och efter det åkte jag hem för att sätta igång en tvättmaskin och laga mat och sedan duschade jag och packade om väskan. Slummrade gott vid 10....
 
Idag var det upp tdigt igen och nu sitter jag hemma efter att ha jobbat 9 timmar. Helt sjukt slut i huvudet men what to do.
 
Har precis ätit middag och har nu tänt ljus i rummet, allt för att få det lite varmare. Imorgon väntar 7 timmar jobb och sedan är det Äntligen jullov !!!!!! Ser fram emot en helg med massor av mys, julbak och julfix. Klä granen, köpa sista klapparna, förbereda julmat, slå in paket och sånt. Ska bli så otroligt skönt !
 
 
 
Men nu ska jag ladda upp inför morgondagens jobbpass med att dricka te, fika, planera nyår och roliga saker och bara mysa. Kanske börja på någon ny serie? vem vet.
 
Puss och Godnatt <3
 
// Veronika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0