So what?

I fredags kom Åsa och Bella över så drack vi vin på balkongen och myste. Senare drog vi oss mot stripen, det var dock inte alls kul bara massa igenkända ansikten och folk som trodde vi var tillbaka i grundskolan med fniss och pekningar i ett hörn, oh my !! Bella drog tidigt och sen pratade vi med Silvia och hon släppte in endast mig och Åsa in på Olearys där de nästan var folktomt,bara trevliga människor !
 
Så vi hängde där lite, pratade med en skön gubbe som var i samma sits som jag. Han hade sagt upp sig från sitt jobb efter 27 år ( okej de har ju kanske inte jag då men ) och nu gled han på räkmacka men kunde inte låta bli att vara lite rädd för framtiden och hösten, precis som jag !!
 
 
Igår familjen hem igen efter en vecka. SKÖNT !
 
Idag har jag varit och lämnat blod och ikväll ska jag nog ha myskväll med girlseeeen.
 
 
Så nu ska jag chilla och sedan dra mig mot Julia trooor jag.
 
Pusss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0