Det enda sättet att leva länge är att åldras

Hallojj!!
 
Idag har vi varit iväg på 70 års kalas på landet. Evelinas farfar janne fyller 70 år idag så vi har varit där och uppvaktat ! God mat och tårta och så självklart mysigt sällskap.
 
Just nu sitter jag hemma och planerar våran kommande roadtrip. Ska bli heeeeeeeelt okej nice att bara dra iväg med vännerna, på någotvis flyr man sina tankar om livet om man slipper sitta hemma och grubbla i regnet eller åtminstone kan man diskutera det med människor i samma sits alltså mina fina fina tjejer !
 
 
Har liksom ganska svårt att gå vidare efter den här dagen. Trode aldrig det skulle bli så svårt och jobbigt och jag har nog aldrig tänkt och grubblat så mycket som det två senaste veckorna och då ska man veta att jag är en riktig tankemänniska. Jag måste bara acceptera och försöka, men ger det lite tid !
 
Men nu ska jag nog koka te och grubbla vidare, Imorgon har jag tandläkaren i nykvarn 10.30..............
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0