Tullinge trupp cup

Igår när jag skulle till gymmet insåg jag att mitt gymkort låg i mina träningsbyxor som var hemma hos lotta. Fick bli en powerwalk till havet för att där ta av sig till t-shirt och ligga helt ensam på stranden, känna solen i ansiktet, sanden mellan fingrarna och bara drömma mig bort. Tror jag somnade ett tag till och med, men sen blev det en PW hem också !

Hemma sedan väntade det kalas för nicklas, så gäster och god mat stod på schemat. Helt okej. Vid 9 tog jag dock bussen hem till lotta för att ligga och såsa i soffan och sedan slagga. Det var upp vid kvart i 6 i morse och sen var det tävling. Tjejerna var sååå jäääkla duktiga att jag ville gråta av stolthet, ingen medalj men riktigt grymma var dom <3

'

Har massor av bilder från dagen men jag avvaktar att lägga upp bilder på tjejerna fören jag vet att det är okej och så.

När jag kom hem idag från tävlingen så har jag mest glidit omkring tills jag tog mig i kragen och tog en härlig promenad till gymmet för ett spinningpass ( mördarpass, fyyfadderullan vad svettigt det var. Halkade typ i min egen svett när jag klev av cykeln hehe ) och sedan den härligaste kvällspromenaden tillbaka. I endast tjocktröja och med solbrillorna på näsan. Det var skönt det !

Väl hemma har jag ätit våfflor och sedan tagit en välbehövlig dusch och ska nog nu hämta lite frukt för att kanske kolla någon film i sängen. Ska försöka mig upp på en morgon promenad innan frukosten i morgon så vill gärna vara pigg. Nu taggar jag sista veckan på praktiken, hejja hejja !!!


Puss och godnatt <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0