En tår nedför kinden rann, lite kärlek, och den försvann

Även fast jag hade sovmorgon imorse så vaknade jag helt slut och trött. Hade sovit i 10 timmar ju ! Hade kund i skolan och fick bossa över en etta som skulle lära sig av mig. Kan inte förstå hur lite man kunde i ettan....

Tänkte dra iväg på jumpan som jag går på varje måndag. Nu är det sommar så då har dem flyttat ut den till utejumpa. Men köerna på motorvägen var så långa att jag missade min anslutningsbuss och när jag väl kom hem orkade jag inte stressa. Kanske ändå är ganska bra eftersom jag fortfarande är lite trött och hängig. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk !


Lite såhär känner jag mig idag :



Därför sitter jag nu med täcket och datorn i sängen. Har lite mörkchoklad att äta och ska dricka några koppar te ikväll. Skönt att känna känslan av att jag inte måste göra tusen saker när jag är såhär trött. I vanliga fall hade läxhögen väntat och inte alls brytt sig om att jag är trött. Ska bara vila upp mig hela kvällen och mysa. Det är ju mysväder ute !



Hoppas ni alla andra mår bra. Och glöm inte att lyssna på kroppen !

Puss och kram <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0