Veronika

Idag var sista samhällslektionen och på den så fikade vi och satt bara och pratade.Ingen kan förstå vad jag kommer sakna min klass. Det skär så jävla mycket i hjärtat att veta att jag inte kommer få komma till skolan varje dag och få träffa dessa fina människor. Det gör så ont !



Efter skolan har jag varit hos tandläkaren. Lagom trött på det nu, men nepp än är det inte över.....

Nu har jag precis ätit middag och ska strax promenera bort till gymmet. Behöver pumpa ut mina tankar lite känner jag.



Så ska bara smälta maten lite och byta om och sedan ska jag traska iväg. och inte att glömma idag är det Veronika dagen, så grattis mig själv på namnsdagen. Hörs sen !

Puss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0