Karma

Igår pratade jag och en tjej på jobbet om att vi aldrig blir sjuka och självklart vaknar jag inatt av att snoret rinner och halsont. Karma is a bitch! Jobbar sex dagar i rad den här veckan så tycker lite synd om mig själv just nu också, buhu. Varje gång jag är på jobbet och det kommer en jobbig/otrevlig kund så tänker jag att jag ska söka nytt jobb men varje gång jag kommer hem så är jag för lat! Haha

En positiv grej är iallafall att jag bokade summerburst idag, det är inte förräns 14-15 juni men det är nog det jag ser mest fram emot nu så det får väl vara min morot i livet (vem skriver ens så?)

Annars har jag idag varit med Linda på försäkringskassan och sen har vi lagat pannkakor. Yey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0