Stjärnorna faller i natten nu

Idag gick jag upp för grötfrukosts vid sisådär 9. Fixade mig sedan och drog iväg för morgongym. Så fruktansvärt skönt ! Var där i 1 ½ timme och sprang en halvtimme och körde 1 timma styrka. Mina armar och ben fick sig en riktig omgång. Och jag klarade att köra pull ups!!!!!!!!! som jag har övat och övat och tränat och tränat och nu gick det !!! och fler ska jag klara !!!!
 
 
Efter det åkte jag hem och fixade mig och mötte sedan Lotta på stan för att luncha. Blev supergod tacotallrik och massor av snack innan vi gick för att handla mössor och halsduk på åhlens. Kan visa någon dag vad det blev för varmt och fint !
 
 
När vi var klara på stan så var det dags för gymnastik. 3 timmar i hallen och jag e död. Och vet ni? JAG ska tävla igen, så galet kul hahaha men kommer behöva ligga i hårdträning nu ! Nu jävlar liksom .... 
 
 
Nu efter träningen i morse och träningen ikväll så ligger jag helt död i sängen. Tända ljus, julmusik och hela Sverige är ett vinterland och helt vtt. I LOVE IT. Sen att min storasyster nyss var här uppe på mitt rum och hängde lite gjorde kvällen bättre. Åhh vad jag saknar min bigsister :(
 
Nu har jag ätit kvarg och mörktbröd och ska bara vila mina ben och rumpa som gör sjukt ont. Mjölksyra gånger 10000000000000000000000000000000000 och de är icke speciellt behagligt...... men som man brukar säga
 
 
Så nu ska jag bara gooosa. Imorgon är det fredag 
 
Puss och godnatt <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0