Godmorgon världen

I lördags åkte jag hem till Julia och hängde med film och godis och när vi vaknade på söndagen fixade vi oss och åkte och hämtade saker hos Ellinor och efter det handlade vi ingredienser till att göra wok. Färska grönsaker,nudlar och färskkyckling. Med det pick o packet drog vi till Johannes och hjälptes åt (läs: Johannes jobbar heltid som kock, han lagade ) att fxa maten och det vart så gott att jag ville smälla av.
 
Hängde hos honom hela söndagen och sedan åkte jag hem och chillade med mina systrar.
 
 
Nu har jag precis vaknat. Ser att det lyser ganska grått in på rummet så antar att det inte är så bra väder. Ska iaf äta frukost och kanske ta mig ut på en kortpormenad. Har ju inte tränat sen ryggen hände så börjar springa lite myror i benen !
 
Sen får jag se vad som händer. 
 
Puss och kram <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0