A lonely september

 
Godmorgon nästsista dagen i September !
 
Igår jobbade jag stängning och var alltså hemm strax efter 7 helt slut. Hoppade direkt ner i pyjamasbyxorna och åt sedan tacos. Annars låg jag mest i soffan och glodde på tv.
 
Idag vaknar jag upp med huvudvärk. vill tydligen aldrig försvinna ! Men så fort jag är helt frisk ska jag återuppliva mitt gymkort och så ska jag träna som aldrig förr och äta huuuuuuuuuur mycket som hällst !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
" Man ska träna för att det är rolgt och för att må bra och man ska äta för att det är livsviktigt och och gott att prova på nya recept. Blir man för manisk kommer man snarare hamna i ett farlgt beteende och det kan bara bli fel " Så skriver www.ptfia.se på sin blogg och jag tror det stämmer så jädra bra.
 
 
Såhär vill jag känna igen.
 
 
Nu ska jag nog klä på mig och fixa mig och dricka upp mitt te. Ska åka in till stan och köpa skor och sedan ska jag nog hänga med Julia.
 
Puss och Kram <3
 
// Veronika
 


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha oj det är så du<3

Svar: Pösss <3
Veronika & Frida

2012-09-30 @ 17:01:05
URL: http://lottafredrika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0