Call me when you need a friend

Åkte upp till stan igår och köpte nya skor och en tröja som jag kan visa sen. Efter det åkte jag hem till Julia och åt ostbågar och drack cola i soffan framför X-factor. Gaaaanska mysigt en grå lördag ! Sedan så åt vi mysig middag och så hängde v några stycken hos henne innan vi drog vidare tll hellströms där vi mötte upp några vänner och senare på kvällen drog vi till blå och dansade gärnet.
 
 
 
Imorse rullade jag och Lotta från Julia redan vid 9 efter 4 timmars sömn eftersom att vi behövde ta oss till nykvarn. Jag chillade en stund hos frida då innan gymnastiken.
 
Nu har jag ätit och duschat och ligger nerbäddad i sängen. Ska koka te om en stund och kolla något glee avsnitt innan sovdags. Imorgon ska jag köpa nytt gymkort så då blire andra bullar!
 
Godnatt <3
 
// Veronika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0