Livet och utmaningar

Iförrgår var jag med frida en stund. Vi åt kebab och bara chilla. Sedan skjutsade vi henne till östertälje och åkte sedan hem till mig där jag packade ner nästan allt jag har kändes det som. Allt som kan tänkas komma till användning. Det var lite läskigt, kastar mig ut i något men herregud även detta ger mig livserfarneheter. Jag är alltså " hemma" nu förtiden i gullmarsplan. Känns lite lättare i och med jobbet i stockholm !
 
Igår var jag ute och gick i solen, städae och fixade allt här hemma. Sedan fick vi besök av Johannes mamma och moster som skulle hjälpa honom att deklarera och sedan bokade vi resa till LONDON ! Vi fick nämligen det i present, så på onsdag åker vi och blir borta till söndag. HELT OKEJ !
 
Just nu sitter jag och äter nudlar efter att ha fixat mig och haft tvättstugan. Ska om ett tag ta mig in till tälje för att handla present och sedan hem till mamma och fixa med papper och deklarera och sedan kommer lotta och så ska vi gå ner och möta några för middag på La Cantina.Vi ska nämligen fira Isabelle som fyller 20 imorgon !!!
 
lite bilder:
 
 
Nää nu ska jag äta upp och fixa lite till innan jag drar mig. Pussssss
 
<3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0