AS LONG AS YOU LOVE ME

Faaaaan vad trött jag är. Jag är påriktigt en zombie. Tror ni inte dem börjar jobba i lägenhten i rummet bredvid mitt sovrum klockan 7 på morgonen?!?!?!?! Jag som jobbar natt har ju iprincip precis gått och lagt mig då ! Faan.
 
På det så håller jag på att bli sjuk också. Är helt kraftlös, lite snuvig och huvudvärken från hell. Mina hormoner är ju inte heller att leka med? WTF liksom springer dom runt och tror att dem kan få mig att gråta så fort dem vill? Äckliga hormon faaaner.
 
Sur tjej.
 
Tar lite Cola och choklad och hoppas stilla detta lite. Är så otroligt ledsen, för allt, för gammalt, gamla äckliga skulder och sår. Orkar inte. SNacka om depp inlägg.
 
 
 
Tur att Johannes är på jobbet för annars hade väll han fått lida.
 
Nää vet ni vad. Dålig dag igår och ännu värre idag. Är verkligen helt tårfylld och har bajsmycket ångest. Ska svulla vidare på min mörka choklad och försöka peppa mig själv. Sen ska denna sjuklingen strax åka till jobbet. MMm kul att det är 9 timmar jobb på lördag också. ÅÅHHHHH VAD BÄSSSSST LIVET ÄR
 
/ HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0