nattblogg

Sitter på bussen hem från jobbet och känner mig lagom trött och efter fyra veckor ledigt från jobbet så har jag även sjukt ont i kroppen! ovan helt enkelt...

Tänkte lägga upp lite bilder från senaste dagarna när jag fick besök av vänner som gav mig underbara blommor som Grattis till förlovningen. Tack !!! jag bjöd på tacos och vin och vi hade en mysig kväll. Annars var vi ute och åt i söndags med johannes släkt för att fira lucy. Mycket gott och trevligt. Och nu e semestern slut. längtar till Thailand ....
















Nu ska jag äta en nötbar och lyssna på musik. Längtar efter sängen och att få pussa på en sovande johannes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0