På g hem till mamma

Sitter på tåget hem till mamma. Övertid imorgon så börjar klockan 6 och har ingen lust att gå upp två inatt för att åka till jobbet klockan tre. Så sover där ikväll.

Har iaf varit hem efter jobbet för att ut och äta med johannes mamma och så storhandla vi också. Super bra och mysigt ! :)

langar bild från gymmet igår. Fick upp riktigt bra pump !




Var lite darrig på handen så dålig bild men alltså det börjar arta sig !

Nää nu ska jag äta en frukt här på tåget och bara chilla. Längtar hem till sängen hos mamma ! Imorgon är det fredag så slutar halv ett och så slipper jag övertiden den här lördagen. Underbara helg vad du kommer lägligt efter 11 jobbadagar av 12.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0