Don't wish for it, work for it!

Några dagar har passerat medan det ekat tomt här. Ska updatera lite nu hade jag tänkt !
 
För några dagar sedan klippte jag mormor och fikade länge på kvällen. Det var supermysigt.
 
 
I fredags jobbade jag sent och sedan gick jag till Lotta där Åsa hämtade upp oss med bilen så åkte vi till Julia på middag. Det bjöds på tacos och massor av skratt innan Lotta och Åsa åkte hem och vi andra drog oss in till centralen för att möta upp Frida och dra vidare till Tivoli. Får sådan himla bra känsla på det stället. Har så sjuka minnen från en galen sommar där.
 
 
På lördagsmorgonen handlade jag och Frida pizza och sedan åkte hon hem. Då tog jag och Johannes det mest lungt, lagade mat, möblerade om,lyssnade på musik och dansa vals höhö. På kvällen kollade vi melodifestivalen med glass och godis och sedan somnade jag i hans famn i sängen framför en skräckis.
 
 
Sista bilden är absolut bara för att skryta om våra lårmuskler, jupp jupp
 
Sedan i söndags så var vi till uppsala för att kolla när Lovisa tävlade DM. Och dem gick vidare till RM !!!!!
 
Igår måndag jobbade jag till halv 5 och sedan åkte jag och Frida och tränade. Idag har jag städat rummet,diskat och fixat garderoben samt hunnit med både frukost och lunch.
 
Ska strax promenera ner till Vårdcentralen där jag ska ta sista cancersprutan. Fyfan... jag som nästan svimmade efter den andra, hur ska detta gå?
 
Efter det väntas iaf spinning.
 
 
Hej hå nu ska jag gå.
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0