ONSDAG

Sov hos Lotta inatt ( stackarn har hostat henne i öronen hela natten) och gick sedan upp för jobb medan hon sov kvar. Jobbade mellan 8 och halv 5 och då bar det av till stan för att fixa ett ärende och sedan hem för mat och efter det tog jag mig hem till mormor. Klippte henne och stannade sedan lääänge för fika och massor av prat.
 
 
Men så kommer vi till den här rackarns snön. Älskade snö, jag gillar dig, du är vacker,du lyser upp och du är rolig att leka med. Men varför? varför jävlas du med en sådan klumpig person som jag och gör att jag vurpar gång på gång på gång.....? Jag e trött på att ligga med snoken i vädret, dyngsura kläder och skadade fötter. De e inte kul länge !!!
 
För att inte tala om hur jobbig du är att gå i ! För varje steg jag tar framåt så glider jag ungeför två steg tillbaka. jaja jisses amalia, lite sommar på detta !!!
 
 
 
Nu sk jag faktiskt gå och lägga mig. Lånng dag imorgon med både jobb, ärenden,tvätt och gymnastik.
 
 
Puss och kram <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0