En grå vinterdag

Vaknar upp denna måndag med energi. Har haft en så bra helg !
 
I fredags mötte jag upp frida på stan så drog vi till willys och handlade och sedan tog vi tåget till Johannes lägenhet. Där började vi att laga mat. Jag skulle nämligen bjuda brudarna på middag ! Det blev lite plockmat och sedan varma persikor med after eight,vitchoklad och glass. muuuummmmssss.
 
Efter det drog vi till lionbar och hängde och sedan slutade kvällen med massor av dans på magenta. Jag och lotta somnade vid 5 i Johannes säng. Himla bra kväll.
 
 
Vaknade bokstavligen mer död än levande och ville bara gräva ner mig...... Sov hela dagen tills Johannes hade kommit hem från USA och kröp ner under täcket. Bästa väckningen att han var hemma ! På kvällen åkte lotta hem och jag och Johannes hämtade hem thaimat och myste i soffan. Sedan somnade han i min famn framför Ice age 4 hehe. Jetlagd kille hej.
 
Igår söndag så vaknade vi ganska tidigt och då har vi bara varit hela dagen. Myst, spelat brädshack, lagat mat, skrattat och dansat runt. Inte normala någonstans men what to do.
 
Idag är jag ledig. Försöker väcka frida och tvinga med henne till gymmet. Men hon sover ju forever............... Ska kötta lite styrka nu på morgonen och ikväll blir det konditionspass. NU E JAG SÅ TAGGAD PÅ TRÄNING EFTER 3 MÅNADERS VILA ATT JAG DÖR.
 
 
Så ska bomba henne nu så att vi kan komma iväg.
 
Puss hejs <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0