Söndag

Hemma från norrland i fredags. Vårdecentralen i lördags ( puckade människor som inte lyssnar ) och sedan mysdag hemma och fira johanna som fyllde 20 på kvällen hemma hos henne, Trevligt !
 
Idag är Johannes iväg och jobbar. jag ska träffa upp lite vänner för en dag på Grönalund. Obligatoriskt för en sommar tycker jag !
 
 
 
Men först ska jag äta upp min gröt och sedan träna lite på yogabollen. Har ju absolut noll energi om dagarna eftersom att jag har något skit i kroppen som ingen orkar kolla upp ordentligt utan ger mig pencillin direkt. Johannes bokade tid åt mig på ett annat ställe där dom tydligen skulle vara jätte bra till nästa vecka så jag hoppas att dom lyssnar på mig och hjälper mig !!!
 
Annars så fick jag och Johannes super roliga förlovningspresenter igår av LIna ! Hahahha åhh världens bästa hon ! Om någon dag får vi tillbaka ringarna och då ska jag fota dem bättre :)
 
 
 
Näää nu ska jag fixa lite här. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0