Levande kaos

Just nu bor vi i ett levande kaos. Det är flyttkartonger och påsar med kläder och saker ÖVERALLT. Där av att man inte direkt har någon inspiration att blogga.
 
Har iaf firat frida igår med massor av mat och dricka på hennes altan. Det blev paketöppning och sång och trevliga människor. Jag och lotta beslutade oss att lämna truppen då dem skulle ut i trosa för att vi istället tog tåget upp till stockholm då vi även var bjudna hem till Julia som även hon firade sin 20 års dag !
 
Blev en rolig kväll fast med lite missförstånd som jag fällde tårar över igår men som jag och J redde ut. Det sjuka är att vi aldrig har bråkat och nu e vi inne på vår 7 månad tillsammans. När han blir allvarlig och verkligen menar något så blir jag helt svag. Han är världens finaste kille och jag är så jävla kär i honom. Ingen kan förstå, någonsin vad vi har. Jag älskar honom så mycket att det ibland gör ont.
 
 
Men mitt i allt kaos så sitter jag nu efter att ha pillat i mig lite frukost ( har blivit sjuk, har ingen röst för fem öre och varje gång jag sväljer känns det som att jag sväljer tusen spikar som skär längs hela halsen) och bloggar för sörsta gången på länge nu.
 
Ska strax blanda lite dipp haha och äta chips och dipp. För det regnar och jag e sjuk. Sedan ska jag möta upp johannes mamma och gå till lägenheten och fixa garderoberna för idag är snickarna där och ska fixa dom samt sätta upp duschdörrarna. Efter det ska jag hem till södertälje och fixa lovisas balfrisyr. Tänk att hon snart slutar nian !!!!!!
 
Nej nu ska jag trycka lite heheh pusss
 
// veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0