Påsk

Nu sitter jag hemma hos J och äter frukost. Stackaren e sjuk men tvingades upp ändå för att gå till jobbet :( Jag ska iaf smälta frullen och sedan ska jag snöra på min träningsskorna och dra ut och springa, efter det så väntas dejt med Lotta och Åsa i skärholmen halv 12.
 
Har även fixat med ett stort påskägg med godis som står här nu så vi e berädda om någon söt liten påskkärring eller påskgubbe skulle dyka upp. Hopppas hoppas hoppas hihi
 
 
Nä nu ska jag som sagt vila lite så frukosten får sjunka ner som den ska och sedan ska jag ge mig ut.
 
Hoppas alla får en bra och härlig skärtorsdag !
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0