SÄLEN 2013

I torsdags vaknade jag upp hos Lotta för att dra iväg till bussen som avgick från centrum med alla oss 40 pers som tillsammans skulle tillbringa weekenden i sälen. Årets fjällenresa var toppen!
 
Dagarna har innehållit frusnakinder,sol,svettiga ryggar, god dricka, chill i backarna,grillning, fin middag,mys i stugan, flamms med grannen,pulsat i snö, självklart åkt massor,ont i kroppen, akuten, urinvägsinfektion,taxi åkande, mat, filmer, afterski, dans osv. Perfekt med andra ord.
 
 
Så himla härligt har det varit att få stå på skidorna igen och bara susa ner för backarna. Tack alla som var med och gjorde det så mysigt.
 
Nu går jag alltså på pencillin igen. Tredje gången på fyra månader, ...... Men imorgon är sista dosen.
 
När jag kom hem från fjällis så åkte jag direkt till Johannes. Efter 1 ½ vecka var han saknad kan jag säga ! Jag tog en dusch och sedan myste vi bara tills vi somnade gott. 
 
På måndagskvällen när han kom hem från jobbet så hade jag dukat upp lite fika och sånt och köpt hem påskris från stånden på hötorget ( så mysigt att strosa runt där bland allt fint) och påskpyntat lite hos honom. Det uppskattades !
 
Efter det kom Lotta dit och vi stekte våfflor våffeldagen till ära och kolla på serier innan hon gick till skolan som började sex och då slog jag och J på pirates of the caribbean 3d ( älskar att han har 3d glajjor så vi kan se 3d filmer på hans tv) lagade mat och myste i soffan.
 
 
 
 
Idag har jag jobbat 12-16 ganska najjjs huh? Imorgon blire 8-17 och sedan hem och äta och sedan till Johannes eftersom det är hans B-DAY imorgon. 20 BAST !!! Inte illa alls inte !
 
Nu ska jag ta något kvällsmat att äta och sen bara tare chill pill tills det är dags för sängen. Sista jobbdagen sedan är det påsklov och då ska jag passa på att ta tag i alla måsten.
 
Puss och Godnatt <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0