Trötta ögon

Och så var den lediga dagen över. Mötte upp lotta och frida på stan, åkte och lämnade in min mobil på lagning ( typ tillbaka om tre veckor, kul i jul) och sedan har vi ätit lite mellis hemma hos mig. Efter det har jag börjat packa lite och sedan gav jag mig ut i snöstormen för att traska hela vägen bort till gymmet, köttade 1 ½ timme och traskade sedan vägen hem igen. Då fyllde jag på med kyckling,qinoa,bönor och grönsaker. Gott !
 
 
Och nu efter dusch och blogg är mina ögon trötta efter dagen. Ska göra en smothie och kolla på sofias änglar innan jag ska sova.
 
Imorgon äre jobb 7.30-16.30 och efter det raka vägen till gymmet för ett pass box med mamma. Om jag inte hinner blogga efter det så hörs vi helt enkelt efter att jag kommit hem från sälen på söndag. 
 
Puss och godnatt <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0