Det närmar sig

...... Den stora resan ! Jag har sådan sjuk resfeber så det e inte sant. Jag började smått packa igår ( Johannes den jäveln är ju redan klar ?!?!?1 ) och kände bara att vad faaan packar man ner i en resväska som ska vara det enda man har på två månader. Herregud det är inte lätt ska jag säga !
 
Sen är det mycket runt om kring, måste handla massor av saker på apoteket, måste förbi vårdcentralen, köpa en hårddisk, inhandla allt det sista och sedan packa och träffa min familj samt vänner. Det sista med familj och vänner känns ju bara kul dock !!
 
 
 
I helgen har jag jobbat samt mest hängt inne hos Jenny. Jag har ätit på både texas långhoorn och vapiano och även träffat lilla keegan och busat med honom. Nu är det två nattdagar kvar på jobbet innan det är slut. Imorgon ska jag fixa med massor av fika att ta med och bjuda på. Vet att det kommer vara skit sorgligt. Åhh jag trivs ju så bra :( Men jag har ju "kvar" jobbet om jag vill ha det när jag kommer hem så om jag får hamna med samma skift och samma avdelning så är det absolut värt att tänka över att jobba ett halv år innan pluggdags. Skulle dock föredra att ta körkort innan det så jag kan ta bilen till jobbet varje dag, Herre vad skönt !
 
Men nu ska jag äta upp min gröt och sedan fixa väskan med matlåda och efter det blir det kanske en promenad i höstsolen innan det är dags att kila iväg för jobb....
 
 
 
Hare göööööttttt vänner !
 
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0