En vecka

Idag är det tisdag och en vecka kvar på scania !  Sorgligt nog känns en vecka mycket just nu.... men börjar sakta men säkert se ljuset i tunneln. Älskar dock mina kollegor så kommer bli sjukt svårt att lämna dem, kanske till och med tårar ...
 
 
Har gjort så mycket saker på senaste att jag inte har haft varken ork eller tid till att skriva, men det är ju okej ! Älskar detta lilla ställe, jag skriver när jag vill och inget annat :)
 
Nu e det inte ens två veckor kvar tills jag lämnar sverige för två månader och jag har så mycket saker att hinna med innan det !! Stressen e brutaaaaaaal.
 
Imorgon efter jobbet blir det iaf att åka och ta spruta och sedan hem för att äta och efter det blire löpning och mage på gymmet. Idag har jag handlat ovh städat lite samt duschat och börjat planera packningen. Mycket mer hinner man inte när man kliver upp 4 på natten för att åka till jobbet. Måste ju sova någon timme också liksom...
 
 
Annars har dagarna sätt ut lite såhär på senaste :
 
 
Men nu ska jag platta håret och snaska vidare på mitt naturgodis, e lite hungrig också så blir väll kvällsmat också och lite mys innan sängdags. Hoppas på att få lite sömn inatt ! Johannes jobbar långpanna ikväll så har myskväll för mig själv just nu. De kan vara skönt ibland.
 
 
Hare gööttttt peeeeps, puss V <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0