Ny vecka

Nu är det måndag igen. Tycker inte måndagar är så farliga faktiskt, värre med tisdagar usch ! Men som sagt måndag idag och nattvecka. Bara två veckor kvar på scania nu och tre veckor till värmen ! Känns som att jag ska kämpa in i det sista även fast det sliter. I CAN DO IT
 
Annars sitter jag och trycker kött och halloumi som en krigare efter ett pass med min pt. Snacka om att vilja döda mig..... Men tre träningsveckor kvar innan thai och där kan jag ju träna och vila och allt hur mycket jag vill. Inga krav liksom i två månader !!! WOW jag är typ avundsjuk på mig själv.
 
 
Har iaf fått massor av övningar jag måste göra och så har jag två veckor på mig att sätta plankan på boll i tre minuter. Fuck my life......
 
 
Annars känns allt bra. Har gjort matlåda till ikväll, Pannkakor med hallonsylt så känns som att jag klarar kvällen ! Ska strax klä på mig, sitter med massor av katy perry i högtalarna och bara känner mig najs på någotvis. Anatar att jag fått ny energi efter att ha hängt med så mycket underbara vänner i helgen. Snacka om att det behövdes.
 
 
 
Annars är det brådis med mycket saker. Måste åka till thailändska ambasaden och fixa visum, måste hinna handla massor av saker och packa osv. Fast det är ändå bara kul <3
 
Nää nu ska jag packa väska och fixa mig färdig för jobb. Tror att jag måste fixa lite mellis också. Är ju hungrig som en varg hela tiden också...
 
 
Puss och kram <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0