Sena nätter och långa dagar

Snart ska jag blogga ikapp det senaste veckorna. Ska visa massor av snapshots från det senaste men det får tyvärr bli när jag köpt en ny sladd till mobilen då min försvann i flytten.... Ska försöka göra det så snart som möjligt !!!
 
Annars då? Här rullar dagarna på, vissa kämpigare än andra men som sagt det rullr. Sena nätter och långa dagar. CASH REALLY IS KING !
 
 
 
 
Men pengar är inte allt här i världen, Välmående är viktigt så i morgon tar jag helg halv 1 och det är jag så jävla värd !!! Ska sova som ett sviiiiin den här helgen, gå på bio ha middags dejter osv ! Känns som en mysig höst helg ! 
 
Det är helt enkelt bara kämpa på, lite mer än två månader kvar till THAILAND. Åker i slutet av November och blir borta hela december och första veckan i Januari. SKA BLI HELT UNDERBART ! Sedan så komer Lotta ner också två veckor så ska vi fira nyår tillsammans. Kan tiden springa fortare?
 
 
 
Sedan är det mer jobb och försöka ta körkort till februari typ och därefter väntar en London resa med Lotta. Älskar den staden så ska bli kul att åka dit med min girlfiend och bara shoppa och festa och mysa ! Sedan så planerar jag en två veckors resa till en stad i Afrika nästa sommar för att hälsa på i några barnbyar, känslomässigt jobbigt kanske men vill verkligen göra det !
 
Nästa höst har jag förhoppningsvis börjat plugga och kommit på vad jag vill bli. Good luck.... men det ska gå !
 
 
 
Nu har jag iaf städat hela lägenhet, dammsugit och tvättatgolven samt badrum så nu e det mysigt. Ska äta lite middag nu och sedan kolla på ett avsnitt av ensam mamma som jag missat pgr av jobbet.
 
Hjedåååååååååå
 
// Veronika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0