April

I lördags så var jag och kollade på Paulinas cirkusuppvisning. Så himla duktig!
 
 
Sedan så hade jag fest på kvällen och sedan blev det utgång. En grym kväll med så himla mycket skratt och sjuka grejer. Älskar dessa människor !
 
 
 
När vi skulle nattkäka sedan så var det en tjej som ropade att jag fyllde år och att jag behövde en glass så killen i kassan gav mig en glasss!!! 
 
 
Kul tills jag insåg att jag inte kan äta glass hahaha
 
Bra kväll iaf ! Kom hem runt 5 och dagen efter vaknade jag vid halv 11.Slioten..... Så himla sugen och hungrig dag. Åt hur mycket som hällst och cravade skagenröra och lyckligt lottad som jag är har jag världens bästa pojkvän som tar med mig till hans resturang för att hämta skagen. Åhhhhhh gottt !
 
 
 
Sedan åkte jag hem till Lotta och sov där med Frida. Dem sjöng för mig på morgonen igår och så fick jag finfrulle. Lovely !
 
 
Frida följde sedan med upp till stockholmo för att gå hem till mig och byta om och sedan var det träning med henne och Johannes. Vi pumpade armarna :)
 
Efter det när jag kom hem hade jag fått blombud av Åsa som hängde på dörren. Blev så himla glad !
 
 
Och så duschade vi och åt och på kvällen mötte vi upp Bella och Lotta för middag på Pizza hut på söder. Bra födelsedags middag !
 
Så himla fin och bra födelsedag. Tack allihopa <3
 
Idag är det första april. Jag skulle nyss ta mig ut på en PW men så började det spöregna precis så jag gick in igen och väntar tills det ska sluta. Om det inte avtar får väll regnkläderna åka på.
 
 
Nej hörrni, nu är det ny månad igen och sommaren närmar sig med stormsteg. Tiden flyger ju förbi...
 
Puss och kram och ha en bra tisdag
 
Kramkalas
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0