Glad påsk!

Hej på er !
 
Kikar in för att önska en glad påsk. Efter en härlig arbetsvecka med massor av sol så är det långfredag och ledighet så himla skönt. 
 
 
Igår efter jobbet så var det bara att kasta i sig en havreyoghurt och åka vidare till nästa jobb då det var dags för ett två tim långt möte. Så himla bra! Men var lagom trött när jag kom hem så var glad att de fanns matlåda i kylskåpet när det var dags för middag som fick bli vid 8...
 
Men hörrni. Idag har jag och Johannes dragit oss i sängen, myst framför film i soffan och sedan varit på gymmet. Det vart armar och rygg idag och det känns bra.
 
Nu har jag fixat mig men johannes är iväg en sväng. Vid 3-4 ska vi på påskmiddag hos mormor så det blir bilen mot södertälje idag. Ikväll får vi se vad som händer. Johannes ska ut med grabbarna så vi får se helt enkelt.
 
Hoppas alla får en härlig långfredag <3
 
pusssar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0