I am walking on sunshine

Hej allihopa mitt i soldagarna !
 
Hur underbar påskhelg har vi inte haft egentligen? Åhh lovely.
 
I Fredags började ju första lediga dagen och då vart det påskmiddag hos mormor med familjen. I lördags vart det promenad och ta det lungt.
 
 
I söndags så var det påsklunch hos svärföräldrarna med hela Johannes släkt. Passade på att gassa på solen med ett glas kall cider. Dock hade jag svarta jeans dagen till ära och på balkongen var det typ 28 grader så det var ju bara att gå in igen så man inte smälte bort.
 
 
Vi hängde sedan där hela kvällen och somnade gott när vi kom hem. I måndags vart det först träning och sedan fixa sig för att åka till södertälje för att fira min lillasyster Lovisa som fyllde 17 år. GRATTIS IGEN MY LOVE.
 
 
när dem skulle ut och spela kubb så var det dags för mig och johannes att åka hem då jag skulle iväg och jobba kväll. När jaf hade jobbat klart så åkte jag tillbaka till södertälje och där hämtade Frida mig så åkte vi hem till Lotta och lagade pizza vid klockan 21. Så himla gott. Sedan satt vi mest och snackade och planerade en grej som kommer bli perfa !
 
Jag vaknade av klockan i tisdags och Lotta och Frida sov längre. Det var dags att ta sig tillbaka till Stockholm för jobb på eftermiddagen. Dock bara 4 timmar så det var skönt.
 
Gick sedan hem och åt yoghurt och tog mig ut på en 10km promenad. Var sååååååå himla varmt att alla som var ute och sprang och gick hade short och linne plus att det var massor av folk som bade på olika badstränder runt om. Så luktade det grillat överallt och var helt grönt och fantastiskt. Tänk att det snart är maj och sommar !
 
 
Idag tycks jag vara ledig. Solen skiner och det är redan varmt. Sitter med min havregrynsgröt och en smooothie till frukost och ska om ett tag ta en PW till Tanto för att äta lunch i parken med Bella och Lotta. Blir bra och härligt det. Sedan får vi se vad vi gör! Ikväll vid 18.30 är det dags för Bodypump. Bästa passet !
 
Hoppas alla får en solig och härlig dag <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0