Morgonstund har guld i mun

Igår kväll jobbade jag hos Johannes på resturangen. Jag serverade en politiker men får nog inte säga vilken. Hehhe spännande va?
 
Blev inget jobb idag heller. Därför jag längtar tills kursen och det är klart så jag kan börja jobba mycket där. Nu när alla lärare är friska blir det inte mycket till jobb...
 
Men morgonstund har guld i mun som man brukar säga. Jag vaknade av att Johannes kom och pussade på mig innan han gick till jobbet och då drog jag mig i sängen i typ en timme. Nu myser jag runt med en kopp te i bästa t-shirten nämligen Johannes student t-shirt.
 
 
Haha ursäkta vårat röriga sovrum. Ska plocka bort lakanen som hänger på tork nu på dörren och sedan ta bort lite pyjamasar som jag har en tendens att lägga av mig när de är brådis någonstans. Inte ok, men som tur var så är det ju snabbt att ta bort och ingen större märkvärdig städning.
 
Frullen är i magen så nu ska jag dricka te och mysa ett tag innan jag ska fixa mig för att hänga med Lotta idag. Det blir nog lite uteserveringshäng i solen. Kanske en kall Cola eller cider. Lyx fredag helt enkelt!
 
Men nu ska jag mysa lite till och så blir det nog en omgång med dammsugaren, Lotta sitter hos Frisören så måste ändå vänta in henne.
 
Hoppas alla får en härlig fredag :) kraamis
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0