Pollen och storstädning

Hej mitt i pollensäsongen. Herregud vad mycket det är i år! Tror påriktigt att det försöker ta mitt liv... Känns så fel att skriva att jag är glad att det äntligen är dåligt väder idag. För självklart älskar jag ju också dessa solveckor vi haft med sommarvärme osv. Men nu behövdes det lite regn som kan skölja luften lite, kan ju inte ens andas ute.
 
 
Rinnande näsa, täppt näsa( det är värst tycker jag) och kliande rinnande ögon. Medicinen gör en ju så himla trött men det är väll bara att stå ut !Hoppas iaf att det blir bättre nu när det får regna lite.
 
Igår efter jobbet så åkte jag hem för middag och sedan var det dags för ett Bodypumppass. Alltså absolut bästa träningen får jag av Bodypump. Love it !
 
 
Idag är jag ledig så har passat på att storstädat. Har verkligen grovstädat bakom alla små vrår och grejer. Dammat, damsugit,skurat och ja ni vet allt. Plus bytt lakan och handukar,tvättat och ja gått igenom alla rummen. Ni ska se vad skinande det är nu. Finns inget bättre en vårat mysiga hem!
 
Här får ni två matbilder också bara för att jag älskar mat.
 
 
Har även varit på gymmet efter städningen( det tog några timmar att städa så det blev sådär galet rent i alla hörn ni vet och såklart paus för korv med bröd lunch hehe) och då blev det faktiskt 1 timme på löpbandet. Konstigt nog känns pollenallergin alltid bättre när jag får upp flåset och svettas, är det vanligt? någon som vet? Sedan avslutade jag med lite mage och stretch.
 
Nu sitter jag och äter Lax till middag. Imorgon är det valborg hörrni !
 
Hoppas alla får en mysig kväll<3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0