Rainy monday

Helgen är slut och måndag är här igen.
 
Helgen bestod av Högskoleprovet i 8 timmar i lördags och sedan åkte jag direkt hem till Lotta för myskväll och att diskutera provet. Vi somnade ganska gott vid typ 23 på kvällen och sov som stockar. På söndagen åkte jag direkt på kalas hos Johannes brorsdotter som fyllde 2 år och efter det handlade vi mat och åkte hem och åt kött och potatis i ugn.
 
Här har ni mina proteinpankisar som jag åt i solen på lunchrasten från högskoleprovet!
 
 
A.N.Y.W.A.Y idag har jag hunnit äta frulle och fixat i garderoben samt plocka med disk och sånt ni vet. Ska snart tagga till gymmet. Löpning och mage står på schemat idag så det är väll bara att kötta. 
 
Jag ska ta tag i mig nu och förbereda mig inför träning. Puss och kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0