Vilken Fredag !

Har verkligen haft en toppenbra dag idag!
 
Mötte upp Lotta för en fika på kulturhustakets uteservering. Solen stekte verkligen och det var skönt och mysigt. Sedan skulle vi handla lite bra grejer till Högskoleprovet som vi båda ska skriva imorgon fast på helt olika håll. De man får ha är linjal,sudd och blyerts så det var vi tvugna att handla in på Åhlens.
 
 
Sedan köpte vi baguetter och skagen samt dricka och jordgubbar för att sitta i solen i kungsträdgården.
 
 
Lotta tog en bild på mitt hår också, minns ni att jag kuttade av det när jag kom hem från thailand?, det var liksom vid brösten då och nu är det såhär långt när det till och med är uppsatt. Gud vad de gror !!!
 
 
Är galet bra kvalle på det också, lent och mjukt och glansigt. Inte alls slitet ! Men snart ska man väll in och toppa igen.
 
Sedan gick vi till lite olika affärer. Vi är galna i en affär  båda två men som jag håller hemligt för alla kläder och saker där är fanimej mina och lottas!!! DÖ SNYGGA GREJER
 
Men här försöker man spara pengar eftersom det är både barcelona snart och tågluff i sommar så jag fick nöja mig med ett par ballerinas i svart som jag handla för presentkort. Måste nämligen ha ett par på mitt nya jobb tydligen så de va ju bara att kirra ett par !
 
När jag kom hem bytte jag om och snörade på mig skorna. Kände mig inte riktigt klar med solen så jag tog en helt sjukt varm och underbar Pw. Satte mig flera gånger och bara njöt och nu känner jag hur det bränner i facet.
 
 
Sprang iaf sista biten hem för att göra av med lite energi. Vill vara så slut att jag somnar stående ikväll eftersom de är upp tidigt imorgon. Men det lär ju inte hända...
 
Nu sitter jag iaf och äter middag. Snorde ihop en krämig lövbiffpasta men herregud jag måste ha tappat pepparkvarnen i för bajs vad starkt det vart ! Fick dra fram beaburken ur kylen och dränka hela maten med ded... det mildar ju liksom lite!
 
Men ett vinglas med kall cola är man ju förtjänt av, inte sant lotta? ;)
 
 
Har även stekt proteinpannkisar och gjord hmmagjord hallonsylt och lagt i matlådor. Så det blir det och risifrutti samt dricka och proteinbars att ta med imorgon på provet. Ser inte alls framemot att sitta och skriva prov i 9 timmar när det tydligen ska bli sol. Men måste det göras så måste det ju..
 
Ha en bra fredagskväll, pussar


Kommentarer
Postat av: Lotta

Helt klart värd. Man ska ju unna sig!!

2014-04-06 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0