Dags att börja förbereda sig !

Hejsvejs 
 
Jag har en ledig vecka framför mig efter många veckor med jobb och andra aktiviteter. Ska bli så himla skönt att bara njuta in i det sista. När skolan börjar, börjar även jag längta efter hösten. En härlig frisk luft att andas, snygga kläder och varm choklad på caféer att plugga på.
 
Självklart är det ju dom där fina höstdagarna man längtar efter. Liksom antingen spöregn och åska eller fina färger på träden, lite kallt och sol. Inte det här gråa som egentligen fyller nästan alla höstdagar. De är ju tråkigt !
 
Men här kommer lite blandade bilder från de senaste sommardagarna som gått.
 
Jag och Lina har haft en myskväll på thaibåten.
 
 
Jag har druckit svalkande rosévin efter jobbet
 
 
Vi har busat massor med Keegan. Varit på badhuset och massor av annat.
 
 
Jag har jobbat en hel del. Såhär ser jag ut när jag sitter i telefonbokningen. ( iofs där jag är minst)
 
 
Det har ej blivit mycket träning de senaste veckorna, men lite promenader har vi hunnit med.
 
 
Jag har varit på pride med familjen sen avslutat kvällen på Grönan med frida och gänget.
 
 
Vi har varit ute på landet ljusterö.
 
 
Har haft middag med Lotta och Frida.
 
 
Lotta och Frida har sovit hos mig och vi har dragit utgång.
 
 
Vi har även firat Sabina i förskott då hon flyttar till norrland för plugg på Torsdag </3
 
 
Jag har ändå hunnit göra en hel del trots mycket jobb.
 
Nu har jag dessutom även köpt skrivbord och alla pluggtillbehör så nu har jag en mysig hörna här hemma som jag kommer spendera mycket tid vid. Antar att det blir blod svett och tårar men även kämparglöd och glädje. Jag är taggad men så himla galet nervös!!!!!
 
På onsdag ska jag skriva in mig på skolan så ska dit vid klockan ett. Sedan börjar skolan den 18:onde alltså på måndag. Så som sagt en sista vecka att dra till sig energi har jag nu.
 
Ska beställa hem massor av skolböcker strax samt sortera alla hundra tusen papper som jag skrev ut igår på jobbet som ska med till inskrivningen och diverse andra dagar. Har verkligen hunnit köpa alla block,pennor,stift,sudd,saxar,lim överstrukningspennor och grejer men de enda jag har kvar att handla är plastfickor så att jag kan sortera allt i förvaringen jag köpt.
 
Sedan är jag tvungen att rensa ut min garderob en gång för alla nu så att jag har en anledning att köpa nya höskläder haha
 
Jaja nu ska jag fixa alla papper och planera lite, sedan blir det gymmet,lunch och sedan bara mys. Puss och kraaaaaaammmm
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0