Sophiahemmet

Ändrade planer hörnni!!!!
 
Igår ringde dem från mitt förstahandsval vilket Var Sophiahemmet och sa att jag kommit in. Jag är så galet glad då det var det jag verkligen ville!
 
Allts känns som att det klaffar och att det faktiskt visst var meningen att jag skulle gå där "
 
 
Idag ska jag dit och skriva in mig så det blir spännande.
 
Just nu sitter jag med grötfrullen och bara chillar. Ska senare iväg och skriva ut lite papper och efter det inskrivningen. På eftermiddagen blir det nog träning innan sleepover hos Lotta. Tänk att hon flyttar på Fredag ! 
 
Hoppas alla får en bra dag. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0