Hangry

Hejhej !
 
Tänkte summera veckan lite. BRA ! Skulle egentligen räcka, det har varit en bra vecka och det tackar jag för. I onsdags så vra vi med johannes familj/ familjs kollegor och åt på hans resturang,han lagade så himla god mat och alla hade jättetrevligt. Besök gärna Resturang Muntergök om ni har vägarna förbi östermalm !
 
 
 
I Torsdags kom Lotta hit och vi lagade Pizza och snacka skit. Sedan i fredags så var jag med astrid och Jenny och åt lunch och sedan var vi förbi deras affär för lite fredagsmys. Astrid köpte 'även ett laxeringsmedel till mig haha. Men det hjälpte om man får utrycka sig så, fort också men så kom det tillbaka lika fort och nu e allt som vanligt igen. Tvärstopp. Mysigaste tjejen i stan right?
 
 
 
 
Anyway sedan åkte jag och tränade armar på ett folktomt gym. Mtch så alla stannade väll hemma. Och efter det så åkte jag hem till Lotta och lagade mat med Nina och henne. Sedan satt vi och snackade massor och även med Sari. Heta diskussioner men otroligt trevligt. Emma anslöt även sedan.
 
Det blev en sleepover hos Lotta och sedan segade vi hela förmiddagen innan jag åkte hem och tog en promenad från årstaberg till gullmars då det var sol.Skönt !
 
Sedan kom Jenny till mig och vi hämtade Thaimat från kiosken och kollade sedan på mello. Johannes slutade också tidigt i lördags så han hann se han med.
 
Idag har jag varit Hangry hela dagen.Läste på en tjejs blogg där hon skrev att hon var hangry och det är precis så jag skulle säga om mig själv ibland. Jag är hungrig och då blir jag arg. Fast jag blir typ inte arg utan bara inte på humör för något( det är inte så att jag skriker och kastar porslin jag bara glider med liksom, säger ej så mycket) Hangy med andra ord. och det har jag varit precis hela dagen. Mådde illa vid lunch( dåliga uppblåsta förstoppade magens fel) och tappade sedan mina ny stekta pannkakor i golvet till middag så hela tallriken gick sönder och pannkakorna blev mos. Då var jag inte så taggad på mat längre. Tur att johannes fattar min hangry grej och stekte kött och bärde in tallriken till mig .
 
Nu har jag försklarat för honom att så fort jag blir såhär på inget humör så borde han komma med mat eller något att äta på för jag är troligtvis Hangry.
 
 
 
Jaha då fick jag de sagt också, vad bra då!
 
Nä hörrni, en ny vecka imorgon. Ska träna och troligtvis träffa mamma imorgon, på tisdag ska jag på kurs och sedan blir det jobb det resterande dagarna samt övningskörning. 
 
Hade bra!<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0