MAAT

Tjosan i trosan !
 
Igår så var jag hemma hos mamma och åt lunch med henne, Sabina och Paulina. Mumsigt och trevligt var det ! Vi var också och hämtade Evelina på dagis och sedan gick vi till Sabina för att gosa med katterna. Åhh tussarna <3
 
 
Oj trevliga påsar under ögonen :O Ahja söt kisse iaf!
 
Sedan så åkte jag hem igen och bytte om till träningskläder då det var dags för träning. Efter det hem och göra mat som fick bli bacon då jag var för trött för att anstränga mig. Finns typ dock inget bättre än bacon. Hur himlans gott är inte de???
 
 
Sedan var det ju dusch och så när johannes kom hem blev det kvälssmackor och grönsaker och dipp.
 
Idag ringde klockan vid 7 då jag hade morgonmöte som gick bra, efter det åkte jag hem och sedan hämtade Astrid mig så att vi och jenny kunde åka och äta lunch. Vi åt på Salata som ligger i Gullmars, så himla gott !! Det finns alla möjliga sallader med qinoa,kyckling,parmaskinka osc och så finns det wraps med goda grönsaker och sånt , samt soppa. Det är så roligt också då soppan serverar i ett bröd och salladen i en hink.
 
Jag valde kungsholmensallad med qinoa,parmaskinka,melon och massa mer i. Kom dock på att jag ville ta bild när jag typ ätit halva...
 
 
Man kan även köpa med sig smoothies,grönsaker och andra goda drickor. Ska dit och äta mera mera mera !!
 
Sedan hängde vi iaf i affären innan jag och Astrid drog ut och körde. Tycker att det går jättebra faktiskt. Sedan hämtade vi Jenny igen och även Johannes som hade stängt så att vi kunde åka och storhandla. Jag körde sedan hem igen med alla i bilen. Spännande va? ^^ Sedan skjutsa tillbaka johannes till jobbet och jag åt två riskakor med jordnötssmör för att ladda upp inför gym. Sats Energy var det idag. Svettigt stavas det.
 
 
Före och efter.
 
När jag kom hem blev det dusch och sedan har jag gjort matlådor. Jag e så himla slarvig med att äta lunch så nu har jag gjort matlådor så det bara är att värma. Inga ursäkter liksom. Det blev currykyckling med qinoa och sedan även bulgur med köttfärsås med morot i och rödvinsvinäger.Nu har några åkt in i frysen och några i kylen.
 
 
 
Och nu har jag precis ätit middag. Rostbiff,qinoa,keso,avokado,psysalis,majs o mera. Gud vad gott det var. JAG ÄLSKAR ROSTBIFF. Typ det bästa man kan äta. Fast så säger väll jag om allt hahah
 
 
 
Nä hörrni. Imorgon ska jag städa,baka, övningsköra och sedan ska jag iväg på hemlig grej som jag ej kan skriva då Nina kanske läser detta. Kul ska det bli iaf '! På kvällen ska jag och Jenny laga raclette och bjuda hennes och johannes faster och mamma på. Bra dag med andra ord.
 
Hur kul är det förresten inte att jag får några dagar sedan inte hade något jobb och nu har jag 3? hahah Classi. Blir troligtvis jobb på torsdag och fredag och på torsdag kväll blire jobba på johannes restaurang.
 
Hare gott <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0