Smoothie

 
 
 
Jag är en riktig Smoothie älskare. Jag kör ner precis allt i den där mixern som nästan går på högvarv här hemma. Perfekt mellanmål tycker jag !
 
Idag vill jag tipsa om den varianten som blev dagens mellis.
 
Ingredienser: Apelsin,äpple,bladspenat,blandade bär,mandelmjölk och färsk mynta.
 
Gör såhär: Häll ner bladspenat,mynta och skivade äpplen, tryck sedan ner apelsinsaft ur apelsinerna och i med bär och någon deciliter med mandelmjölk. Mixa, häll upp i en shaker and GO!
 
Ska tipsa om en "vakna" smoothie och en "håll dig frisk" smoothie samt en "återhämtnings" smoothie Om någon dag så håll utkik !
 
Nu ska jag chilla ett tag ikväll blir det sleepover hos Lotta. Ska nog passa på att basta också och ta med hårinpackning. 
 
Trevlig kväll på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0