21 Januari

I går så sökte jag jobb i hela dagen. Hur många som hällst så det är bara att fortsätta önska att något går vägen iaf. När Johannes kom hem från Jobbet så ställde jag mig och gjorde mat till honom och till Malin som komförbi efter hennes jobb. Gjorde spaghetti och köttfärssås som vi sedan mumsade i soffan.
 
Johannes drog iväg och bowlade med Oliver och jag hjälpte malin med rehab på min soffa. Hatar när ens vänner mår dåligt så gör ju allt för att underlätta i dens vardag och finnas där. Vi åt lite godis och snacka skit iaf. Bra måndags nöje !
 
 
Idag vaknade jag vid halv tio och har sedan dess inte gjort ett skit. Just nu sitter jag med gårdagens rester till lunch och när Johannes kommer hem ska vi hämta upp Malin och åka och storhandla. Vi behöver fylla på hos oss ( vi veckohandlar, en hel kundvagn varje gång. tror vi älskar mat i min lilla familj haha ) och Malin behöver fylla på hos henne så det e ju superbra att vi kan skjutsa henne !
 
Sen ska vi lämna Malins mat hos henne och så byter hon om så kör johannes oss till gymmet och ska plåga våra ben och rumpor. ÅHHHH  vad skönt det är med lite träning ibland :)
 
Hoppas alla får en grym dag !
 
PUSS <3
 
//Veronika
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0