En helg i januari

Haft en bra helg! I fredags 17 januari vaknade jag upp med tårar som sprutade. Tack till alla som tänkte på mig den dagen och de jobbiga datumet.  Tog mig iaf i kragen och gick och lätta på gymmet med Malin. Blev då armar,bröst och rumpa vilket var skönt !


Sedan gick vi hem till mig där Lotta,Åsa,Bella och Julia hängde med Johannes. Jag och Malin duschade samt åt tacos och efter det blev det drinkar och spel ! 




 
Vid 23 tog vi tåg och buss till Nykvarn för fest hos Petter. Mycket roligt !! Dagen efter vaknade jag och Åsa upp bredvid varandra och åkte och köpte pizza och myste. Sedan blev det kalas för min lillasyster Evelina som fyllt 6 år . Åkte sedan och hämta min mobil av någon snubbe då jag glömt den på tåget heheheheh ( 10 gången) love life !!!

På kvällen myste jag och Johannes hemma bara och idag har jag tränat med Malin på dagen och sedan har vi ätit sushi ikväll :)




Nu sitter jag uppe och lyssnar på musik. Imorgon börjar ännu en ny vecka. Nästan en månad sen vi kom hem från Thailand nu. Sjukt. Så det blir jobbsökning och träning imorgon. Veckan bjuder på storhandling, träningar, restaurang besök och vännerhäng.


Puss <3

//veronika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0