Hej mitt vinterland !

Åhh vad jag e lycklig som ÄNTLIGEN får traska runt i snön. Så himla härligt !
 
Vaknade precis helt dd av klockan. Kände att jag behövde ställa den så att jag inte sover bort hela den här dagen också ( som med alla andra ). Jag sitter just nu och käkar frulle och ska strax klä mig varmt för en promenad runt årstaviken med malin, YEEEEEEY att äntligen ha henne nära. Aldrig har vi kunnat ta en spontan promenad såhär.
Nu bor hon typ 10 min ifrån mig med samma linje. LYCKA ! Vi stannar nog någonstans och värmer oss med en kopp te också. Blir skönt att komma ut och få andas frisk luft.
 
 
 
Sen får vi se vad kvällen erbjuder. Johannes börjar jobba imorgon och jag fortsätter mitt letande.
 
Nä nu ska jag äta upp och borsta gaddisarna samt klä mig varmt.
 
Hoppas alla får en härlig söndag ! <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0