Och så var det snart helg igen !

Även fast dagarna hemma är otroligt trista så måste jag ju säga att tiden går fort ! Känns som det nyss var helg och här är vi nu igen, med fredag imorgon.
 
Igår var jag hos tandläkaren för att kolla upp min visdomstand för 1000 miljonte gången. Förhoppningsvis går min inflamation i käken bort snart så att jag i mars kan få operera ut visdoms helvetet haha
 
Malin var iaf med mig och sedan åkte vi till södertälje för att äta på Olearys med gänget. Åsa flyttar till Norge imorgon så vi hade lite hejdå middag, vi ses igen !
 
Sedan tog jag och malin tåget hem vid 10 och då blev det paradisehotel och sedan sängen. Imorse gick jag upp tidigt för skulle komma en elektriker så nu har han varit här och fixat så vi kan sätta in våran nya ugn och spis. Måste bara plugga igen gasen.
 
Medan han var här hängde jag inne hos Jenny och sedan åt vi på Vapiano och efter det gick jag på stan en stund.
 
 
 
Ikväll har johannes lagat röding och jätteräkor med sallad ( jag veeeet förlååååt mangroveträden för att ni var tvungen att skövlas för att mätta mina smaklökar ). och nu har han gått och lagt sig då han ska jobba dubbla pass imorgon, alltså 17 timmar. Stackars kille , men kul för plånkan.
 
Jag ska nog vara uppe en stund till. HUvudet är trött men ej kroppen och då kan jag inte sova. Har lite ont i huvudet och mår små illa hela tiden nuförtiden. HMmm
 
Aja, vi höres <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0