Promenix

Var ute och gick med mallar. Så himla skönt ! Stannade för en kaffepaus på weynes och var ute i 2,5 timmar. Känns himla friskt och skönt.
 Var längesen jag pratade så mycket som idag,härligt med vänner med samma känsla i livet !




Sedan kom jag hem och hoppade in i en varmdusch och efter de en smoothie innan jag klädde på mig mjukisar och gick hem till svärföräldrarna för middag.

Nu e jag nerbäddad i soffan och ska dricka te och sedan sova.känner mig trött för första gången på länge, tänk vad lite luft kan göra !

Puss <3

/ veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0