Åsa 21 år

Hej i värmen! Är det bara jag som är som en rinnande kran? Fattar inte, jag svettas som om jag vore i klimakteriet. Liksom inte svett som luktar utan det bara rinner av hela mig ! Den här värmen är fan inte okej hahah
 
Antar att jag får ångra att jag skrev som om några månader...
 
Jobbdagarna flyter på. Igår var jag och johannes ute med Robins hund i två timmar på en långpromenad. Efter det gick jag till jobbet och efter jobbet så åt vi middag på mamas och tapas innan vi gick på bio. Vi firade nämligen 1 år som förlovade igår !!!
 
 
Idag har jag varit ute och solat en stund men höll på att svettas ihjäl så nu är jag inne igen
 
 
Tänkte även visa bild på klänningen som jag fick av johannes när han kom hem från barcelona. Hur underbar är inte han då som tänkte på mig när han såg denna klänningen i ett skyltfönster och sa åt sina vänner att gå före till resturangen så gick han in och köpte den. Min älskade kille alltså !
 
 
Känner mig jättefin i den faktiskt.
 
Jaha nehe, Johannes är på golfbanan och jag ska väll strax ta något att äta innan det blir jobb ikväll. Får se om vi hinner med någon storhandling och godmiddag då jag slutar redan klockan 8 ikväll. Skönt !
 
Idag är annars inte alls en speciellt vanlig dag. Nä för det är mina underbara älskade väns födelsedag. Nämligen så blir Åsa 21 år idag !!!
 
 
Hoppas verkligen att du får världens bästa dag vännen, för de är duu så himla värd. På riktigt.
 
Nu ska jag gååå, puss och kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0