Barcelona

I söndags kom jag hem efter en vecka i barcelona med Johannes. Flyget dit var 5 timmar försenat så det va lite segt men sedan har vädret varit med oss vi har haft det jättebra !
 
Tänkte visa lite bilder från de.
 
 
 
Sedan på lördag kväll kom zacke och matti dit som johannes nu är kvar i Barcelona med.
 
 
Men nu är jag hemma igen och igår hade jag middags besök av Frida,Lotta och emma och sedan sov Lotta kvar så idag har vi varit ute på stan och lunchat samt shoppat. Jag har köpt finaste skorna också, love !
 
Strax ska jag ta tag i damsugningen samt plocka in all tvätt. Har faktiskt varit riktigt duktig som redan packat upp och hunnit tvätta allt. Åhh nu längtar jag till vi flyttar till hus så jag kan ha en riktig tvättstuga. Skulle ju vara så skönt!
 
Men jag trivs ju super bra här i våran lägenhet. Jag älskar den!!!
 
Och sen så har jag ju kommit in till högskolan i höst också och det känns så skönt och bra att vara påväg någonstans. Jag ska plugga 3 årig sjuksköterskeutbildning och sedan 1,5 år till förlossningsbarnmorska. Åhh ska ju bli såå himla kul. Känner mig pirrrig och nervös inför skolstarten men jag är verkligen så redo för det här. Dags att glida runt i Scrubs från och med nu hahah
 
Nu ska jag bara köpa ett skrivbord, massor av block,pennor,mappar,skrivbordslampa och andra nödvändiga saker för har redan fått ett mail av skolan att vi "kör igång med hårda studier från start" så gäller väll att vara redo ;)
 
Nä nu ska jag städa lite och sedan laga mat. Ikväll blir det nog en löprunda.
 
PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0