Söndag i juli 2014

Vi kom hem från Norrland redan natten till lördag. Vi bestämde oss för att köra hem redan på kvällen istället för dagen efter.
 
Begravningen var otroligt vacker. Hur fin som hällst och såklart otroligt tung. Dagen innan så gick alla till pizzerian i kramfors och åt tillsammans och på fredags morgonen var jag, jenny och johannes i gymmet innan vi åkte ut till deras stuga för att hänga en stund innan vi åkte till kyrkan.
 
Det har ändå varit mysigt att vara där trots omständigheterna. Vi bodde på hotell Kramm. Här kommer några bilder men i respekt för johannes familj delar jag ej med mig av bilder från begravningen.
 
 
De gick helt okej att åka bil så länge faktiskt. Får lite ont i ryggen och rumpan men annars så funkar det ju!
 
I går (lördag) så sov vi ut och sedan städade vi hela lägenheten samt att jag tvättade fönstrena. Nu ser man ut igen ;)
 
 
Sedan åt vi lunch på uteserveringen på thaien. MUMS
 
På kvällen var det middag hos johannes föräldrar och några kusiner. Det blev spaghetti med köttfärsås, vitlöksbröd och tomatsallad. De satt fint! Sedan drack vi rosé och åt glass med färska blåbär.
 
Nu har jag varit ute och gått i 2 timmar för det var så härligt väder och nu har jag ätit lunch och snaskar godis från godislandet i Norrland.
 
Ikväll ska jag fixa fransarna och sedan ska vi äta middag med Lotta. Imorgon blir det Spanien!
 
 
puss & kram
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0