16 juni 2014

Hej i alla stugorna.
 
Ännu en helg är över och måndagen är här, men inte vilken måndag som hällst för snart ska jag möta upp Lotta så ska vi kölpa vårat tågkort!!!! TÅGLUFFEN HERE WE COME!!!
 
I fredags så hängde jag och lotta i baren på johannes resturang. Vi drack cider och bara snackade.
 
 
I lördags så var jag och johannes på inflyttningsfest hos Zacke och Julia som flyttat till fruängen. Gullisarna är så glad för deras skull!!!
 
 
Men jag kunde inte stanna så länge eftersom vi skulle möta upp frida efter summerburst med lite utgång på göta källare! Jag tycker faktiskt att det är ett grymt bra ställe.
 
 
 
Vi rullade in hos mig med kebaben i högsta hugg sådär vid halv 3 kanske så det blev inte en allt för sen kväll. Mådde bajs dagen efter dock så gick upp vid 12 och duschade och somnade sedan i soffan och vaknade vid 4.... haha men då mådde jag bättre och det blev söndagsmiddag hos svärmor.
 
Men ja idag e de måndag. Blir inte mycket jobb för mig här i juni märker jag och nu e det inte självmant. Blir svidit i kassan sedan. Men det ska nog gå bra hoppas jag haha
 
Jag har iaf städat idag. Så nu e de rent och fint :)
 
Strax ska jag som sagt möta upp lotta så ska vi handla tågkort, vi kommer dra typ 21 juli vilket ska bli naaaajjjssss. Innan det ska jag hinna med Barcelona med johannes <3
 
Ieftermiddag ska jag göra massor av matlådor då jag aldrig pallar laga mat längre. Så grovt lat så nu blir det matlåde lagning. Har tagit fram bulgur,potatis,couscous och ris samt massor av kyckling,lax och nötfärs så i eftermiddag blir det matlagning. Ikväll blir det även Bodypump, hejja !
 
Pussss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0