Slå mig hårt i ansiktet så jag får känna att jag lever

Hej mina goa vänner.
 
Här hemma i stockholm rullar livet på. Midsommar har kommit och gått och nu är det ett år kvar igen. Kan faktiskt inte riktigt fatta hur snabbt åren går nuförtiden!
 
Men midsommar var bra. Jag och johannes åkte hem till Hans familj för midsommarlunch med lax,köttbullar,nubbe och allt där till. Vi drack vin och åt jordgubbstårsta också. MUMS
 
 
Sedan åkte vi hela gänget till grönalund där vi mötte upp mamma,nicklas och evelina så körde vi lite olika spel och sånt. Jag vann ett spel faktiskt !! och resten vann Nicklas. På kvällen så åkte vi till en grekisk resturang för middag och efter det åkte vi hem till William. Han har en super fin lägehet på kungsholmen så de va mycket trevligt!
 
Lite annorlunda mot hur midsommar brukar vara, men iår fick det bli såhär! Nästa år planerar vi in en riktig svensk midsommar ute i skärgården eller liknande !
 
Annars har vi varit ute i södertälje i helgen hemma hos mormor på midsommarlunch och sedan har vi tagit det chill. Johannes är inne på sin sista vecka nu på jobbet innan dom ska sälja och han blir helt galeeeet ledig hela sommaren. Det förtjänar han!! Men en kvälls vecka kvar har han innan han kan pusta ut.
 
Idag så vaknade jag av larmet klockan 8 och tog mig då ut på en PW. Efter det åt jag och johannes frukost tillsammans innan vi åkte in till stan och fixade våran Barcelona resa. Den 7 Juli åker viiiii <3 Jag ska dock flyga hem själv en vecka senare då johannes ska vara kvar med några vänner som kommer ner då. 
 
Men det ska bli galet skönt med sooool,mat i mängder och kärlek i överflöd.
 
 
 
Efter det så var vi även till Thai airways för att kolla runt lite efter resor till Thailand i vinter. Vi vill tillbaka ! Men alla flyg var helt fulla mellan 15 december till 15 januari. Så galet alltså. Anledningen till varför vi vill åka typ då är ju för att jag förhoppningsvis har börjat skolan i höst och då bara har julledigt. Men vi får se hur vi gör helt enkelt. Det kanske blir till något annat varmt land. Något att rekkomendera?
 
När vi var klara åkte vi till greken och åt mat. Kyckling och ris för mig och efter det hem för att byta om inför gymmet. Johannes körde bröst och jag hade ben/rumpa idag. Köttigt värre.
 
Men nu har jag duschat,dammsugit och ätit middag som bestod av spenatpasta med tonfisk och sallad.
 
Strax ska jag kura ner mig i soffan framför en film. mysigt med regn även fast det är tråkigt !
 
pusssss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en mysig midsommar <3
Att du äter spenat helt frivilligt :)

2014-06-24 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0