5 mars

I måndags så tog jag sovmorgon och gjorde sedan frulle att äta innan träning. Det blev 1 timme löpning och 1 timme ben/rumpa styrka. GUD vad jag älskar just det passet, roligare än något annat hah
 
 
Svettig men glad efteråt. Min kondis e faktiskt grym, vissa dagar bätte än andra såklart då man ibland känner sig allmänt tung men jag flåsar faktiskt knappt ens utan andas precis som vanligt. Bra veronika då mår du bra inombords!
 
Kom iaf hem och svulla detta till lunch :
 
 
Men i tisdags så var det jobb 8-17 och sedn hem och trycka godis (då jag inte hann äta lunch...) medans johannes gjorde mat. Sedan mumsade vi i soffan innan vi åkte och storhandlade.
 
Idag har jag jobbat 9.30-16 och efter det har jag ätit kött till middag och sedan haft ett bicepspass på gymmet.
 
Nu har jag precis duschat och ska bara ta det lungt. Äta kvällsmat ska jag strax göra också och när johannes kommer hem blir det väll ett greys innan läggdags. Imorgon blir det jobb 8.30-15.30 och sedan ska jag på äventyr med Jenny hehehehe
 
Men nää nu blir det lugnapuckar resten av kvällen. Hade bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0